Obchodní podmínky

Obchodní podmínky jsou platné pro internetový obchod www.nakolobce.cz/obchod a upravují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel) a kupujícího (zákazník).

Objednávka a platba zboží

Minimální hodnota objednávky není stanovena.

Po odeslání objednávky vám bude na e-mail uvedený při registraci zasláno potvrzení. V případě, že v něm najdete nesrovnalosti, nebo pokud se stane, že potvrzení neobdržíte do 12 hodin od odeslání objednávky, neprodleně nás prosím kontaktujte.

Objednáním zbožím potvrzujete, že jste se seznámili s obchodními podmínkami a že s nimi souhlasíte. Veškeré objednávky odeslané tlačítkem Objednat jsou považovány za závazné. Své objednávky můžete stornovat maximálně do 24 hodin prostřednictvím e-mailu.

Platit můžete hotově nebo kartou při převzetí zboží, převodem na náš účet nebo formou dobírky. Instrukce pro platbu naleznete v e-mailu, kterým vám bude potvrzena objednávka.

Registrace

V našem obchodě můžete nakupovat jako registrovaní i jako neregistrovaní zákazníci. Podle toho, pro jakou variantu se rozhodnete, zvolíte buď cestu:

  • Přihlásit se (pro registrované zákazníky)
  • Registrovat se (pro ty, kteří si chtějí v našem e-shopu zřídit uživatelský účet)
  • Nákup bez registrace

Výhoda nákupu s registrací spočívá v tom, že máte vytvořen svůj uživatelský účet, který obsahuje všechny údaje související s objednáním a platbou zboží (adresa, kontaktní údaje apod.). Při každém nákupu se tyto údaje automaticky zobrazí a vy je nemusíte vždy znovu vypisovat.

Dodání zboží

Zboží vám bude zasláno Českou poštou. Vyzvednout si je můžete také osobně na naší provozovně v Moravském krasu ve Vilémovicích 95, ušetříte tak za poštovné. Objednávky nad 1000 Kč Vám rádi dovezeme do Brna či okolí zdarma.

Ceny za poštovné a balné v rámci ČR:
Platba převodem předem Zaslání na dobírku
Při celkové objednávce do 1 000 Kč 130 Kč 180 Kč
Při celkové objednávce od 1 000 Kč do 5 000 Kč ZDARMA (plus dvě náhradní duše dle rozměrů zakoupené koloběžky) 130 Kč
Při celkové objednávce nad 5 000 Kč ZDARMA (plus dvě náhradní duše dle rozměrů zakoupené koloběžky) ZDARMA

Způsob přepravy zvolíte při vyplňování objednávkového formuláře.

Ke každé zásilce je přiložena faktura, kterou si uschovejte pro případ vrácení či reklamace zboží. Zboží odesíláme nejpozději do 7 pracovních dnů. O odeslání zboží budete informováni e-mailem.

Nebráníme se ani zasílání zboží do zahraničí. V takových případech je potřeba nás předem kontaktovat, abychom se domluvili na individuálních podmínkách.

Převzetí zásilky

Nepřevzetí zásilky v případě jejího zjevného poškození

Pokud vám zásilka dojde poškozená – otevřená, poškozený obal, promáčení apod., nepřebírejte ji. Vyžádejte si od dopravce sepsání škodního protokolu o shledané závadě. Zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě a sepsání protokolu nám prosím oznamte, abychom se mohli domluvit na dalším postupu. Na pozdější reklamaci závady vzniklé poškozením zboží při přepravě zjištěné až mimo přítomnost poštovního doručovatele, není možno brát ohled.

Reklamace poškození zboží během přepravy

Pokud po otevření zásilky zjistíte, že zboží bylo během přepravy poškozeno, je nutné uplatnit reklamaci u dodavatele a to pokud možno ihned. V případě České pošty můžete uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce do 2 pracovních dnů od převzetí. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. Je nutné zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní. Zároveň nás prosím kontaktujte e-mailem, abychom mohli přispět k rychlému vyřešení situace.

Kontrola dodaného zboží

Po převzetí zásilky zkontrolujte, zda dodané zboží odpovídá vaší objednávce. V případě, že balík přijde nekompletní či chybně vyexpedovaný, neprodleně nás informujte e-mailem. Převzetím zboží přechází na kupujícího nebezpečí škody na zboží. V případě, že kupující zaplatil kupní cenu, přechází na něj vlastnické právo ke zboží jeho převzetím.

Osobní odběr v kamenném obchodě

Zboží si můžete také vyzvednou osobně, v našem kamenné obchodě. Po předchozí dohodě je možné vyzvednout si zboží i v jiné dny a hodiny. Zboží zde bude k vyzvednutí po zaslání potvrzujícího e-mailu, že je vaše objednávka připravena. Zboží zde pro vás uschováme po dobu jednoho týdne od data zaslání informačního e-mailu, po dohodě je možné dobu úschovy přizpůsobit vašim potřebám.

Reklamace a případné vrácení zboží

Záruka se nevztahuje na vady vzniklé nevhodným užíváním věci, opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, ani na vady, pro které byla sjednána nižší cena.

Reklamace se řídí občanským zákoníkem.

Při reklamaci je nutné dodržet tento postup:

  1. O reklamaci nás informujte telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu nejpozději do 24 hodin.
  2. Uveďte jméno a příjmení, adresu, číslo vašeho účtu (kvůli převodu peněz v případě uznání reklamace) a důvod reklamace.
  3. Se zbožím zašlete kopii faktury.
  4. Zboží zasílejte jako cenný balík. Zásilky posílané na dobírku nebudou přijaty.

Pokud bude reklamace oprávněná, bude vám zboží vyměněno kus za kus, či vrácena peněžní částka. Do vrácené částky se nezapočítává cena poštovného a balného. Peníze budou poukázány na váš účet. V případě neoprávněné reklamace je vám zboží zasláno zpět na náklady kupujícího.

V případě nevyhovujícího zboží je po dohodě možná výměna.

Vrácení zboží

Zboží je možné bez udání důvodu vrátit nepoužité, nepoškozené, kompletní a v původním obalu do 14 dnů od převzetí zásilky. Zboží musí být zcela schopné dalšího prodeje. O vrácení zboží nás informujte telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu. Se zbožím musí být vrácena faktura, bez ní nebude převzetí zboží a následné vrácení peněz vyřízeno. Po kontrole stavu a kompletnosti zboží vám budou peníze vráceny na účet. Zboží zasílejte jako cenný balík. Zásilky posílané na dobírku nebudou přijaty. Náklady na poštovné se nevrací.

Zrušení objednávky ze strany provozovatele obchodu

Provozovatel si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:

  • Zboží se již nevyrábí nebo nedodává, není skladem nebo se změnila výrazným způsobem cena zboží.
  • Neproběhla platba ze strany nakupujícího.

O zrušení či změně v objednávce z výše uvedených důvodů budete informováni a následně s vámi dohodneme další postup.

Ochrana osobních údajů

Provozovatel je řádně registrovaným správcem osobních údajů. Osobní údaje jsou zabezpečeny proti zneužití a nakládání s nimi se řídí zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

Osobní údaje (adresa bydliště, telefon, email), které uvádíte ve své objednávce jsou zpracovávány za účelem vyřízení objednávky a ke komunikaci se zákazníkem. Provozovatel se zavazuje neposkytnout získané osobní údaje třetím osobám, vyjma dopravcům zboží, a to pouze v rozsahu nutném pro doručení zásilky.

Svou registrací v internetovém obchodu www.nakolobce.cz/obchod souhlasíte se shromažďováním a používáním údajů o vás a vašich nákupech po dobu neurčitou. Na vaši písemnou žádost mohou být údaje po vyřízení objednávky vymazány.